Новини

Семінар з питань освітньої політики
25 Лютого 2010
The workshop devoted to educational policy issues
ПЦМ на місцевому рівні є основою оптимізації ресурсів в освітній галузі

     Інститут бюджету активно працює над запровадженням Програмно-цільового методу (ПЦМ) планування та виконання місцевих бюджетів. Особливу увагу ІБСЕД приділяє допомозі в розробці бюджетних програм в освітній галузі. Галузь освіти є однією з тих, що фінансуються з місцевих бюджетів. Саме тому, експерти ІБСЕД переконані в тому, що ПЦМ на місцевому рівні є основою оптимізації ресурсів в освіті.
     Обговорення цих та інших актуальних питань освітньої політики відбулось в Світовому Банку  під час семінару на тему «Ефективне використання ресурсів. Консолідація мережі шкіл в Україні: Які труднощі існують? Які можливості відкриваються?», що проводився Світовим банком та Європейським фондом освіти в рамках спільної ініціативи СБ та Європейської комісії з розвитку людського капіталу в Україні 25-26 грудня 2010р.
     Метою семінару було обговорення можливостей оптимізації ресурсів, які Україна має у сфері освіти, та кращого й ефективнішого використання наявних фондів та широкої мережі освітніх закладів для професійної та загальної середньої освіти. 
     До участі в заході приєднались міжнародні експерти Європейського фонду освіти, Світового банку, представники Міністерства освіти та науки України, Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України, Державного центру зайнятості, працівники та фахівці з питань освіти Міністерства фінансів України та органів місцевого самоврядування, експерти громадського сектору, інші.
     Упродовж двох днів учасники семінару розглядали питання щодо стратегії модернізації української школи, демографічних та соціально-економічних тенденцій розвитку України та їхнього впливу на залучення учнів до різних форм навчальних закладів. Вони також ознайомились з міжнародним досвідом з фінансування загальної освіти на душу населення та його ролі у створенні стимулів для ефективної шкільної системи та консолідації шкільної мережі, а також обговорили питання оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів з позиції її пристосування до потреб сучасної економіки.
     Для вироблення практичних пропозицій щодо удосконалення існуючої системи шкільної та професійно-технічної освіти в Україні було створено спеціальні групи, за результатами роботи яких було представлено звіти по обговоренню існуючих проблем та запропоновано спільні рекомендації щодо покращення існуючої ситуації. 
     В роботі зазначених груп експерти ІБСЕД взяли активну участь.